Λαμπρινή Αποστόλη - Σύντομο Βιογραφικό

Λαμπρινή Αποστόλη (Lambrini Apostoli)
Γεννήθηκα στις 10 Ιουλίου του 1986 στην βαλοβίστα της βορείου ηπείρου. Μητρική μου γλώσσα είναι τα ελληνικά και τα αλβανικά, καθώς τα μιλούσα από την γέννηση μου.

Το 1997 και σε ηλικία 10 μόλις χρόνων, λόγω των άσχημων συνθηκών που επικρατούσαν τότε στην χώρα μεταναστεύσαμε οικογενειακώς στην Ελλάδα, στην περιοχή των Ιωαννίνων στην Κόνιτσα όπου διαμένουμε ακόμα και σήμερα.

Χρόνια γεμάτα δυσκολίες άλλα δεν στάθηκαν εμπόδιο στην μόρφωση μου. Το 2004 αποφοίτησα από το Ενιαίο Λύκειο Κόνιτσας και συνέχισα τις σπουδές μου στο Τ.Ε.Ι Δυτικής Μακεδονίας στην Κοζάνη, στο Τμήμα Τεχνολογιών Αντιρρύπανσης από όπου και αποφοίτησα το Φεβρουάριο του 2010 ως Μηχανικός Τεχνολόγος Αντιρρύπανσης.

Μεγάλη μου αγάπη είναι η συγγραφή. Το καλοκαίρι του 2010 και με την βοήθεια του Τ.Ε.Ι Δυτικής Μακεδονίας κυκλοφόρησε το βιβλίο Άρρητη Ερώτηση το οποίο συμπεριλαμβάνει και δικά μου ποιήματα .

Ποιήματα
  • Δύναμη ψυχής
  • Η ξενιτιά
  • Αγάπα ότι σε πονάει
  • Μοναξιά
  • Χωρίς υποκρισία
  • Φιλία
  • Ένας άνθρωπος με δυο καρδιές
  • Το όνειρο είναι εκεί που είμαστε κι εμείς
  • Η ματιά είναι ο καθρέφτης της ψυχής
  • Χαμογέλα
  • Αγάπα εσένα πρώτα
  • Λύπη για μια αγάπη που δεν άξιζε
  • Χαμογέλα και κοίτα πάντα ψηλά


Κορυφή σελίδας